Obiectivele proiectului
Obiectivul general al proiectului
Formarea si dezvoltarea profesionala în domeniul antreprenoriatului a grupului tinta în vederea înfiintarii de noi întreprinderi si crearii de noi locuri de munca.
Obiectivele specifice ale proiectului
- Dezvoltarea unei resurse umane cu un nivel înalt de calificare si competente adaptate la cerintele pietii muncii în domeniul antreprenoriatului a grupului tinta format din 300 de persoane din Regiunea Centru, respectiv judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.
- Selectarea a minimum 33 de planuri de afaceri în vederea înfiintarii a 33 de întreprinderi.
- Realizarea activitatilor de mentorat pentru persoanele ale caror planuri de afacere au fost selectate în vederea acordarii de ajutor de minimis.
- Implementarea planurilor de afaceri, monitorizarea schemei de minimis si a functionarii celor 33 de întreprinderi înfiintate.
Parteneriatul proiectului
- SAND MAR CONSULTING SRL – Lider de parteneriat
- UNIVERSITATEA D. CANTEMIR DIN TG. MURES – Partener 1 (coordoneaza activitatile pentru persoanele domiciliate/rezidente in judetele MURES si HARGHITA)
- UNIVERSITATEA ROMANO-GERMANA DIN SIBIU – Partener 2 (coordoneaza activitatile pentru persoanele domiciliate/rezidente in judetele SIBIU si ALBA)
- CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE BRASOV – partener 3 (coordoneaza activitatile pentru persoanele domiciliate/rezidente in judetele BRASOV si COVASNA)
Activitati
ACTIVITATILE PROIECTULUI au in vederea parcurgerea următoarelor etape:
ETAPA I: EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ si SELECȚIA PLANURILOR DE AFACERI
– Informarea publicului tinta cu privire la activitatile proiectului
– Selectia grupului tinta si organizarea programului de formare (Curs Competente antreprenoriale)
– Evaluarea si selectia planurilor de afaceri (33 planuri de afaceri selectate in vederea finantarii, alte 3 planuri de afaceri vor fi premiate cu o bursa pentru participarea la un program de Business Coaching)
– Derularea stagiilor de practica (in intreprinderi cu profil similar celui ales in planul de afaceri castigator).
ETAPA II: IMPLEMENTAREA PLANURILOR DE AFACERI FINANȚAT SELECTATE
– Acordarea de servicii de consultanta si consiliere (anterior infiintarii intreprinderilor);
– Infiintarea intreprinderilor si acordarea subventiilor.
ETAPA III: MONITORIZAREA FUNCTIONARII AFACERILOR FINANTATE
– Monitorizarea intreprinderilor nou infiintare in perioada de sustenabilitate